Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΣΕΒΑΛΙΕ: RING MY BELL

Τα σεβαλιέ τα λατρεύω δεν τα αποχωρίζομαι ποτέ από το μικρό μου δαχτυλάκι. Είναι ο ορισμός της κομψότητας, θεωρώ πως κάθε γυναίκα αξίζει να έχει τουλάχιστον ένα σεβαλιέ. Το όνομά τους παραπέμπει στο γαλλικό cheval , τα άλογα δηλαδή των αξιωματούχων των μεσαιωνικών στοών.

sevalie-daxtulidia
Στη Γαλλία λοιπόν όταν αποκτούσε κάποιος το αξίωμα του ιππότη, του δινόταν και ένα δαχτυλίδι που συμβόλιζε ακριβώς αυτό το αξίωμα και φοριόταν στο μικρό δάχτυλο του χεριού. Εξάλλου ιστορικά τα δαχτυλίδια πάντα είχαν πολύ μεγάλη σημασία και ανέκαθεν αποτελούσαν σύμβολο δύναμης και εξουσίας. Σήμερα το σεβαλιέ αποτελεί σύμβολο διαχρονικής κομψότητας.
kosmhma-daxtylidia-sebalieΔίνει στυλ , είναι ένα διακριτικό αξεσουάρ και καλό είναι να μην το αφήσετε μόνο του και να βάλετε ένα δαχτυλίδι στο δείκτη ή τον μέσο. Τα σεβαλιέ αποτελούν μία εξαιρετική ιδέα για ωραία, σοφιστικές και λαμπερά δώρα στους αγαπημένους σου αλλά και στον εαυτό σου.
kosmhma-daxtylidia-sevalie
Εγώ πάντως τα δικά μου ήδη τα πήρα από το Mario Konstantini, ήδη ομορφαίνουν τα χέρια και το στυλ μου και είμαι σίγουρη πως και στο δικό σας, αφού είναι τα δαχτυλίδια που ταιριάζουν σε κάθε ηλικία, σε κάθε στυλ, σε κάθε γυναίκα. Ταιριάζουν στη γυναίκα που ξέρει με τον τρόπο της να γοητεύει!
kosmhma-daxtylidia-sevalie
Τα Σεβαλιέ είναι το απόλυτο κόσμημα για όλες τις ώρες της μέρας μη χάσεις την ευκαιρία να είσαι μια από τις τυχερές που ένα θα γίνει δικό σου! Πληροφορίες εδώ: http://goo.gl/3LYYmU επέλεξε το δικό σου κόσμημα και τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω σου!
Καλή επιτυχία!.
kosmhma-daxtylidia-sevalie


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου